Nasza historia i globalna ekspansja
Tanie linie lotnicze w eSky
Rozszerzamy ofertę! Teraz nasi klienci mogą rezerwować bilety także na tanie linie lotnicze.
Pierwszy zagraniczny oddział – Bułgaria
Rozpoczynamy ekspansję międzynarodową, otwierając eSky.bg.
eSky Travel Search
Wprowadzamy autorską, innowacyjną wyszukiwarkę lotów – pierwszą tego typu na polskim rynku.
eSky.ro – kolejny oddział w Europie
Wchodzimy na rynek rumuński, kontynuując międzynarodową ekspansję.
Hotele w eSky
Podróżni znajdą u nas nie tylko bilety, ale i noclegi – uruchamiamy rezerwację hoteli na całym świecie.
Ubezpieczenia podróżne w ofercie eSky
Dodajemy możliwość wykupienia ubezpieczenia podróżnego przy rezerwacji biletu.
Współpraca z największymi portalami
Zaczynamy strategiczne partnerstwa z Wirtualną Polską i Onet.pl (loty) oraz Expedia (noclegi) – oferujemy jeszcze więcej usług podróżnym.
Stajemy się Internetowym Centrum Podróży
Od tego momentu łączymy wszystkie najważniejsze usługi podróżnicze w jednym miejscu.
Rozszerzamy ofertę – wycieczki i czartery
Od teraz w eSky można rezerwować nie tylko loty i hotele, ale też wyjazdy zorganizowane i loty czarterowe.
Powstaje dział Business Travel Management
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na podróże służbowe, uruchamiamy wyspecjalizowany dział, który w pełni wspiera organizację wyjazdów biznesowych.
Rozszerzenie współpracy z Wirtualną Polską
Teraz użytkownicy WP .pl mogą rezerwować przez eSky także noclegi.
Uruchomienie oddziału eSky w Brazylii
Uruchomiliśmy nasz pierwszy hub w Brazylii, zaczynając od São Paulo, a następnie rozszerzając działalność na Porto Alegre. To kluczowy krok w naszej ekspansji i umacnianiu pozycji w Ameryce Łacińskiej.
Nowa usługa: wynajem samochodów
Dzięki współpracy z RentalCars dodajemy do naszej oferty wynajem aut.
Ekspansja w Europie Zachodniej i Środkowej
Wchodzimy na rynki Hiszpanii, Francji, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Serbii, Bośni i Hercegowiny oraz Chorwacji.
eSky w Ameryce Łacińskiej
Uruchamiamy sprzedaż w Peru, Kolumbii, Panamie, Salvadorze, Turcji i kilku innych krajach.
Nowy silnik wyszukiwania ETS
Ulepszamy naszą autorską technologię wyszukiwania lotów.
Uruchamiamy transfery i parkingi lotniskowe
Od teraz parking przy lotnisku i transfer do hotelu można rezerwować wygodnie w jednym miejscu.
Rebranding eSky
Nowe logo, nowoczesna szata graficzna i jeszcze prostsza rezerwacja podróży!
Sebastian Mikosz prezesem eSky
Do naszego zespołu dołącza były prezes LOT-u, wnosząc ogromne doświadczenie.
WP inwestuje w eSky
Grupa Wirtualna Polska kupuje 6,3% akcji eSky za 15,6 mln zł.
Dalsza ekspansja w Ameryce Łacińskiej
Rozpoczynamy działalność w Boliwii, Portoryko i Kostaryce.
Pakiet Lot + Hotel
Wprowadzamy nową usługę, umożliwiającą jednoczesną rezerwację biletów lotniczych i noclegów.
Dołączamy do Polskiej Izby Turystyki
Wzmacniamy naszą pozycję w branży turystycznej.
Kontynuujemy globalną ekspansję
Rozpoczynamy działalność w Niemczech, Austrii, Włoszech, Chile, Meksyku, Argentynie, RPA i Oceanii.
eSky wchodzi na kolejne rynki europejskie
Rozpoczynamy w Szwajcarii, Belgii i Holandii.
Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu
Łukasz Habaj ponownie obejmuje funkcję prezesa eSky, kierując dalszym rozwojem firmy i wyznaczając jej strategiczne cele.
15 lat eSky
Świętujemy 15-lecie działalności i dynamicznego rozwoju.
Cyfrowa transformacja z Google Cloud
Przechodzimy na nowoczesne rozwiązania chmurowe.
Ekspansja na nowe rynki
Startujemy na nowych rynkach w Afryce (Maroko, Egipt, Kenia, Nigeria) oraz Azji (Singapur, Malezja, Hongkong).
eSky jedynym polskim OTA w Google Hotel Ads
Jako jedyna polska internetowa agencja turystyczna dołączamy do programu Google Hotel Ads, umożliwiając bezpośrednią rezerwację hoteli z poziomu wyników wyszukiwania Google.
Maj – Zacieśnienie współpracy z Finnair
Rozszerzamy partnerstwo z fińskimi liniami lotniczymi Finnair, integrując ich ofertę w naszej platformie, jeszcze lepiej dostosowując usługi do potrzeb klientów.
MCI Capital inwestuje w eSky
Pozyskujemy nowego inwestora, który umacnia pozycję eSky jako lidera w branży turystycznej online.
Nowa platforma komunikacji i międzynarodowa kampania brandowa
Wprowadzamy nową strategię marketingową pod hasłem „eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo”. Towarzyszy jej międzynarodowa kampania, promująca krótkie wyjazdy typu city break.
eSky sponsorem 3. sezonu „Azja Express” w TVN
Zostajemy sponsorem trzeciej edycji popularnego programu podróżniczego „Azja Express” w TVN, inspirując miliony Polaków do odkrywania świata i planowania własnych podróży.
Trzykrotny wzrost sprzedaży biletów Lufthansa Group dzięki technologii NDC
Wdrożenie technologii New Distribution Capability (NDC) przynosi imponujące rezultaty – sprzedaż biletów linii należących do Lufthansa Group wzrasta trzykrotnie. Nowe rozwiązanie zapewnia klientom precyzyjne informacje oraz atrakcyjniejsze ceny.
Partnerstwo z dLocal
Nawiązujemy współpracę z dLocal, renomowaną platformą międzynarodowych rozwiązań płatniczych, usprawniając procesy płatności w krajach Ameryki Łacińskiej i Afryki.
Oficjalne partnerstwo z Ryanair
Dołączamy do grona zaledwie sześciu internetowych agencji turystycznych współpracujących z Ryanair. Nasi klienci zyskują bezpośredni dostęp do oferty lotów oraz jeszcze łatwiejszy proces rezerwacji.
Zacieśnienie współpracy z PLL LOT
Wprowadzamy model NDC 21.3 „Direct Connect” dla PLL LOT , zapewniając naszym klientom bezpośredni dostęp do pełnej oferty przewoźnika oraz lepiej dopasowanych usług.
Integracja oferty Finnair w modelu NDC 21.3
Wdrażamy integrację z Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”, co zapewnia naszym klientom dostęp do oferty fińskiego przewoźnika, obejmującej wszystkie taryfy i usługi dodatkowe.
20 lat eSky!
Świętujemy dwie dekady dynamicznego rozwoju i międzynarodowej ekspansji.
Wdrożenie Secure Payment Authentication od Google Pay
Jako pierwsi wdrażamy Secure Payment Authentication od Google Pay, podnosząc poziom bezpieczeństwa transakcji i przyspieszając proces płatności online.
Wrzesień – Przejęcie marki Thomas Cook
Dołączamy do grona globalnych liderów turystyki, przejmując działalność jednej z najbardziej ikonicznych i renomowanych marek w historii branży – Thomas Cook.
Premiera aplikacji eSky 3.0
Wprowadzamy nową wersję aplikacji eSky na Android i iOS, oferując spersonalizowane oferty, elastyczne wyszukiwanie i ulepszoną strefę użytkownika. Podróżowanie nigdy nie było łatwiejsze!
Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu
Łukasz Habaj ustępuje, a nowym prezesem zostaje Andrzej Kozłowski, dotychczasowy Chief Financial Oficer związany z eSky od 10 lat.
Przedłużenie umowy partnerskiej z Ryanair
Po 12 miesiącach owocnej współpracy Grupa eSky i Ryanair przedłużają umowę partnerską o kolejne dwa lata. Grupa eSky nawiązała bezpośrednią współpracę z Ryanair jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie firm z segmentu Online Travel Agencies (OTA).
Pakiety Lot+Hotel w aplikacji eSky
Klienci eSky mogą rezerwować pakiety dynamiczne Lot+Hotel w aplikacji zarówno na city breaki, jak i dłuższe wakacje. To kolejny krok w rozwoju apki eSky 3.0.
Premiera aplikacji Thomas Cook
Klienci Thomas Cook mają dostęp do aplikacji mobilnej na urządzeniach z systemami iOS oraz Android. Apka Thomas Cook to narzędzie do planowania i zarządzania podróżami.
Thomas Cook wchodzi na polski rynek z nową ofertą agencyjną
Po ponad roku od przejęcia Thomas Cook przez eSky Group, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek podróżniczych na świecie przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Nowa linia pakietów, jest dostępna dla klientów indywidualnych poprzez kanał dystrybucji offline, czyli stacjonarne punkty sprzedaży agentów turystycznych.
Nasza misja
Naszą misją jest zmienianie sposobu, w jaki świat podróżuje – dzięki innowacyjnym i dostępnym rozwiązaniom, dopasowanym do indywidualnych potrzeb. Wykorzystujemy globalny zasięg technologiczny w połączeniu z wiedzą o lokalnych rynkach, by tworzyć produkty, które zapewniają milionom klientów komfortowe, bezpieczne i zapadające w pamięć podróże. Dzięki silnym markom – eSky, Thomas Cook i eDestinos – oferujemy jakość, której oczekują współcześni podróżni, gwarantując najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i odpowiedzialności.
Nasza wizja
Robimy wszystko, by osiągnąć pozycję lidera turystyki online oraz zostać kluczowym graczem w segmencie dynamicznego pakietowania w Europie i Ameryce Łacińskiej. Wzbogacamy ofertę produktową, łączymy know-how technologiczne z bogatą wiedzą ekspercką i wzmacniamy nasze renomowane marki. Stawiamy nie tylko na dynamiczny rozwój, ale i realną wartość dla klientów, partnerów i inwestorów. Chcemy wyznaczać kierunki, którymi podąży przyszłość branży turystycznej.
AndrzejKozłowski
Prezes Zarządu
Z eSky związany od 2015 roku, od 2016 roku w Zarządzie. Przeprowadził restrukturyzację procesów finansowych i skonsolidował je w Katowicach. Odegrał kluczową rolę w ekspansji międzynarodowej oraz wzroście efektywności operacyjnej, doprowadzając do 10-krotnego wzrostu EBITDA.
PiotrWoś
Wiceprezes Zarządu, Chief Operating Officer
W eSky od 2010 roku. W eSky kieruje zespołem koordynującym wszystkie projekty technologiczne Grupy, zaś wcześniej odpowiadał za wprowadzenie produktu hotelowego do portfolio produktowego spółki. Doświadczenie w e-commerce zdobywał menadżer projektu w Avans.
ŁukaszMakolądra
Chief Financial Officer
Stanowisko CFO w Grupie eSky objął w czerwcu 2025 roku. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze finansów, zdobywane w strukturach międzynarodowych organizacji. W eSky odpowiada za całościową strategię finansową Grupy: od planowania i analizy, przez raportowanie i controlling, aż po kwestie podatkowe. Jego ekspercka wiedza z zakresu finansów i e-commerce ma kluczowe znaczenie dla dalszej optymalizacji wyników, przyspieszenia rozwoju oraz i wzmacniania pozycji finansowej spółki.
JakubBajorski
Chief Product Officer
Na pokładzie eSky jest od 2008 roku, a przez te 17 lat przeszedł wiele etapów, zdobywając doświadczenie m. in. w obszarach customer care, project development i product management. W Grupie eSky odpowiada za rozwój produktu lotniczego, nadzorując komercyjny i technologiczny aspekty tego procesu. W 2018 roku objął funkcję Product Implementation Director, zaś w 2023 awansował na stanowisko Chief Product Oicer.
AlanFrench
Chief Holiday Officer
Wraz z przejęciem w 2024 r. marki Thomas Cook przez Grupę eSky pełni funkcję Chief Holiday Officer w nowo utworzonym departamencie odpowiedzialnym za rozwój produktu wakacyjnego w ofercie Lot+Hotel. Z Thomas Cook związany od 2019 roku – najpierw jako Strategy & Technology Director, a od sześciu lat jest prezesem brytyjskiej firmy.