Kontakt dla mediów
Zdobądź potrzebne informacje
Dla pokolenia Z świat cyfrowy to naturalne środowisko, a podejście młodych do podróżowania znacząco różni się od tego, jakie znają poprzednie generacje. Według badania Europejskiej Komisji Turystyki media społecznościowe mają znaczący wpływ na wybory dokonywane przez młodych podróżników. To na platformach takich jak Instagram czy TikTok zaczyna się planowanie podróży. Atrakcyjność miejsca często determinowana jest przez możliwość uchwycenia wyjątkowego kadru – panoramy miasta o zachodzie słońca czy ukrytego cudu natury, który zachwyci znajomych w mediach społecznościowych. Aż 42% przedstawicieli pokolenia Z mówi, że wybiera cel swojej podróży, kierując się inspiracjami z platform społecznościowych.
Dla młodych osób city breaki są synonimem podróżowania: krótkie intensywne wypady to sposób na częste i niskobudżetowe eksplorowanie nowych miejsc. Choć termin „city break” może sugerować, że to miasta są celem podróży, to jednak wybór pada także coraz częściej na kierunki zachwycające plażami, lasami i górami – te, które przyciągają wyjątkową scenerią natury. To idealne połączenie wypoczynku z możliwością stworzenia niezwykłych wizualnych historii gotowych do zamieszczenia w mediach społecznościowych.
Pakiety turystyczne oferowane przez platformy takie jak eSky sprawiają, że planowanie wyjazdów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Za pomocą kilku kliknięć można połączyć loty, hotel i ubezpieczenie podróżne w jedną rezerwację, tworząc spersonalizowany plan podróży.
City breaki to przede wszystkim elastyczność i możliwość podróżowania przez cały rok. Dzięki nim osoby z Pokolenia Z zaspokajają swoje pragnienie przygody bez potrzeby planowania z dużym wyprzedzeniem czy konieczności brania dłuższego urlopu – wyjaśnia Eugeniusz Triasun z internetowego biura podróży eSky Group i podaje listę kierunków, które zyskują popularność wśród przedstawicieli Gen Z. – Przyciągają nie tylko ze względu na swoją dostępność, pyszne jedzenie czy lokalne atrakcje. Duże znaczenie ma również potencjał do tworzenia treści na kanały społecznościowe – dodaje.
Jak zauważa dr Bartosz Kicior, socjolog z Uniwersytetu SWPS w Warszawie: – Platformy społecznościowe nie tylko inspirują, ale fundamentalnie zmieniają sposób, w jaki planujemy city breaki czy wakacje. Obserwujemy pojawienie się nowych rytuałów związanych z podróżowaniem: nagrywamy rolki, występujemy na wideo. Dochodzimy do fenomenu, który można nazwać performatywnością turystyki. Podróż staje się czymś więcej niż tylko doświadczeniem. Staje się spektaklem, który tworzymy i prezentujemy światu, zarówno dla siebie, jak i dla innych. Podróże od zawsze odgrywały ważną rolę w budowaniu tożsamości. Są manifestacją naszego statusu.
Wspólna kampania HONOR i eSky zachęca młodych podróżników do odkrywania, doświadczania i uwieczniania świata w sposób zgodny z ich nawykami i potrzebami. Aby dotrzeć do młodych odbiorców, HONOR i eSky zaangażowały popularnych influencerów podróżniczych z pokolenia Z, aby odkrywali i udostępniali swoim obserwatorom instagramowe miejsca – zarówno te za granicą, jak i w ich własnym kraju. Kluczowym elementem podróży będzie pokazanie, jak wykorzystać funkcje AI w aparacie telefonu HONOR 400 Series, tak by stworzyć zachwycające ujęcia.
Fotografowanie w czasie city breaków to oczywiście przyjemność… ale i wyzwanie: tłumy innych turystów, którzy utrudniają uchwycenie idealnego kadru; odbicia w gablocie, gdy chcemy zrobić zdjęcie eksponatu w muzeum; odległe obiekty, które trudno sfotografować, zachowując odpowiednią ostrość. To sytuacje, w których tradycyjna fotografia często zawodzi, a próby uzyskania idealnego zdjęcia kończą się frustracją i rozczarowaniem.
Seria HONOR 400 rozwiązuje te problemy za pomocą inteligentnych narzędzi. Na przykład AI Cutout pozwala natychmiast wyciąć obiekt lub postać z jednego zdjęcia i umieścić ją na innym tle. Z kolei AI Eraser jednym dotknięciem potrafi „wymazać” przechodniów lub zbędne elementy, zostawiając niezakłócony kadr. Jednocześnie AI Super Zoom przybliża nawet najbardziej odległe szczegóły: kolorowe ulice Malagi, historyczne zabytki Aten czy oszałamiająca architektura Marrakeszu – wszystkie te elementy można uchwycić przy zachowaniu dużej ostrości. Co ciekawe, funkcja AI Remove Reflection łatwo eliminuje odbicia w szkle, pozostawiając obraz czysty i niczym niezakłócony.
Dla osób preferujących dynamiczną formę opcja AI Image to Video pomaga ożywić wspomnienie z podróży, przekształcając statyczne zdjęcie w animację gotową do wrzucenia na Instagram czy TikTok. Zastosowanie tych innowacyjnych narzędzi sprawia, że każde zdjęcie staje się historią wartą udostępnienia, a wspomnienia z podróży zostają uwiecznione w ciekawy i atrakcyjny sposób.
Seria HONOR 400 to nie tylko smartfon, lecz towarzysz podróży zaprojektowany tak, by odpowiadać na potrzeby współczesnych podróżników. Zaawansowane funkcje AI sprawiają, że każde ujęcie, od tętniących życiem placów miejskich po spokojne górskie krajobrazy, oddaje ich autentyczne piękno.