Kontakt dla mediów
Zdobądź potrzebne informacje
Po ponad roku od przejęcia Thomas Cook przez eSky Group, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek podróżniczych na świecie przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Już wkrótce zadebiutuje nowa linia pakietów, dostępna dla klientów indywidualnych poprzez kanał dystrybucji offline, czyli stacjonarne punkty sprzedaży agentów turystycznych.
Nowa oferta będzie łączyć dziedzictwo i zaufanie do ikonicznej marki Thomas Cook z technologicznym zapleczem i innowacyjnością Grupy eSky. Celem jest wprowadzenie na polski rynek usług, które dadzą podróżnikom elastyczność, personalizację, kompleksowość i poczucia spokoju ducha. W ramach jednej, przejrzystej rezerwacji klienci otrzymają komplet najważniejszych elementów podróży, takich jak lot, starannie wybrany hotel i transfer – co jest podstawowym wyróżnikiem oferty i jednocześnie dopasowaniem do oczekiwań rynku. Całość pakietu będzie selekcjonowana przez zespół ekspertów, z zachowaniem rygorystycznych kryteriów jakości i przy wsparciu najnowszych osiągnięć technologicznych w sektorze turystyki.
Celem Thomas Cook w Polsce ma na celu „odczarowanie” ograniczonego zaufania do pakietów dynamicznych na rynku, wychodząc z ofertą odpowiadającą na główne bolączki tego modelu w oczach pośredników i agentów turystycznych.
– Podobnie, jak udało się nam to zrobić w przypadku redefinicji produktu City Break, tak i teraz chcemy wykorzystać siłę technologii eSky oraz zaufanie do marki Thomas Cook. Nasz cel to dostarczenie gotowych pakietów wypoczynkowych, które łączą elastyczność i najlepsze ceny z pewnością i bezpieczeństwem touroperatora – zapowiada Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w eSky.pl i Thomas Cook.
Za stabilnością Thomas Cook w Polsce stoi Grupa eSky – touroperator, będący aktywnym członkiem Polskiej Izby Turystyki. Obejmuje swoich klientów pakietowych pełną ochroną prawną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG) i Turystycznego Funduszu Pomocowego (TFP). W połączeniu z gwarancją ubezpieczeniową na ponad 51 mln zł stanowi to potwierdzenie ambitnych planów rozwoju i osiągnięcia stabilnej pozycji wśród organizatorów na polskim rynku.
Thomas Cook będzie działać w Polsce w modelu kładącym szczególny nacisk na współpracę z agentami turystycznymi. To właśnie kanał agencyjny jest kluczowym filarem dystrybucji.
Agenci otrzymają dostęp do wyłącznego produktu: hotele dostępne pod marką Thomas Cook nie będą oferowane w standardowej, dynamicznej sprzedaży eSky.pl. Dzięki spójnej polityce cenowej we wszystkich kanałach dystrybucji, agenci zyskają silną przewagę konkurencyjną i bezpieczeństwo w zakresie sprzedaży.
Dodatkowo, siłą zaplecza technologicznego eSky Group jest bezpośrednia współpraca z ponad 550 liniami lotniczymi oraz całodobowa opieka agencyjna, co zapewni płynność działania i spokój klientów na każdym etapie podróży.
– Wierzymy, że polski rynek jest gotowy na nową jakość w turystyce zorganizowanej – opartą na zaufaniu, komforcie, technologii i eksperckim doborze oferty. Thomas Cook ma być synonimem spokojnych, perfekcyjnie zaplanowanych wakacji – dodaje Jarosław Grabczak z eSky.pl i Thomas Cook.