shutterstock 2466897103 shutterstock 2466897103

Nowa platforma komunikacji i międzynarodowa kampania brandowa w Grupie eSky

Grupa eSky, lider segmentu traveltech w krajach CEE, wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.

Nowa platforma komunikacji marki eSky „eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo” jest wynikiem prac nad strategią marketingową oraz pozycjonowaniem marki, które zostały poprzedzone badaniami jakościowymi i ilościowymi na 8. rynkach z regionu CEE. Realizacją pozycjonowania marki, a także nową platformą komunikacji zajęła się agencja Change Serviceplan z Group One we współpracy z wewnętrznym zespołem brand Grupy eSky.

Świat po pandemii diametralnie się zmienił i coraz trudniej go zrozumieć. Ludzie odkładają często na później decyzje związane z przyjemnościami, przez co jeszcze bardziej wpadają w codzienną rutynę. W eSky chcemy inspirować do przełamania tej rutyny poprzez podróżowanie. Chcemy, by nasi Klienci otwierali się na nowe wrażenia, odbudowywali relacje oraz dbali o dobrostan swój i swoich bliskich – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director w Grupie eSky.

eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo

Big idea „Odkryj podróżowanie na nowo” jest od teraz integralną częścią komunikacji marki eSky we wszystkich kanałach, a także w przyszłych kampaniach. Prace nad nową platformą komunikacji są ściśle skorelowane z wynikami badań konsumenckich, które firma przeprowadziła wiosną br. na rynku polskim, rumuńskim, bułgarskim, czeskim, słowackim, węgierski, chorwackim oraz greckim. W ramach platformy marka eSky zamierza dostarczać klientom inspiracji i zachęcać do odkrywania świata na nowo na swój własny sposób, jednocześnie dostarczając wszystkich niezbędnych narzędzi do zaplanowania podróży, tj. produktów i usług, takich jak loty, noclegi, city break lub wakacje w pakietach lot+hotel, czy produkty dodatkowe, jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe oraz atrakcje.

Wprowadzenie nowej platformy komunikacji wiąże się także ze startem kampanii wizerunkowej marki eSky na 8. rynkach, w tym w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Grecji, Węgrzech i Czechach. Kampania wizerunkowa zbudowana jest wokół tematu krótkich podróży typu city break do europejskich miast. Potrwa ona do końca października i będzie się opierać na dwóch 20-sekundowych oraz czterech 6-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w YouTube. Działania online prowadzone będą także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram oraz TikTok), w formie display oraz artykułów natywnych w ogólnopolskich portalach internetowych, a także w kanałach influencerów. Komunikacja offline skupia się na działaniach OOH, w tym na muralach, które powstały w Katowicach i Warszawie, oraz siatkach wielkoformatowych w Bukareszcie.

Rozpoczynamy kampanię teraz, gdy po wakacyjnych urlopach klienci zaczynają myśleć o city breakach, które są doskonałym pomysłem na przerwę od jesiennej rutyny. Z badań konsumenckich wiemy, że podróże city break są postrzegane przez podróżników jako odskocznia od codzienności, bo mogą zarówno poznawać nowe kultury, smaki, jak też rozwijać swoje pasje czy aktywności – zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcję spotów agencja Welcome Digital, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół firmy eSky we współpracy z domem mediowym Starcom.

 

Kontakt dla mediów

Zdobądź potrzebne informacje

image_processing20240902-9-gjtbc9.jpg
contact tel

Eugeniusz Triasun

Starszy Specjalista ds. PR

contact tel +48 781 010 873 contact mail eugeniusz.triasun@esky.com

image_processing20240905-9-vw2mjo.jpeg
contact tel

Deniz Rymkiewicz

Rzecznik prasowy

contact tel +48 600 319 818 contact mail deniz.rymkiewicz@esky.com