Kontakt dla mediów
Zdobądź potrzebne informacje
Pogoda, koszt podróży, ciekawy kierunek i dostępne atrakcje: dla blisko połowy Polaków pytanych przez eSky.pl i GfK te czynniki są decydujące przy rezerwacji city breaku i wakacji.
W polskiej sieci brakowało miejsca, które łączyłoby inspiracje podróżnicze z możliwością szybkiego znalezienia okazyjnych cen biletów. W ręce klientów oddajemy platformę, która pomaga zaplanować podróż zgodnie z własnymi upodobaniami. Staje się to łatwiejsze m.in. dzięki grupowaniu kierunków w tematyczne kolekcje i wprowadzeniu tagów do personalizowania doświadczeń podróżniczych – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky.
Strefa „Okazje” to przewodnik po świecie podróży, który pozwala na odkrywanie nowych destynacji dopasowanych do indywidualnych preferencji i budżetu. Użytkownicy mogą zarówno wybierać spośród ofert pogrupowanych w kilkunastu kolekcjach tematycznych dopasowanych do sezonu i nadchodzących wydarzeń, jak i skorzystać z wyszukiwarki i filtrować je poprzez blisko 40 tagów obejmujących preferowany sposób spędzenia wolnego czasu (m.in. „trekking”, „plaża”, „natura” czy „moda”), wybierając przy tym pożądany okres wyjazdu i długość pobytu.
Platforma prezentuje również dodatkowy moduł pogodowy, który daje możliwość wyboru terminu podróży do wybranego kraju. Dzięki niemu można się m.in. dowiedzieć, że we francuskim Lyonie najmniej deszczowe miesiące to marzec, maj i lipiec, podczas gdy urlop na Majorce lepiej zrealizować najpóźniej w czerwcu lub pod koniec września, jeśli chce się uniknąć upałów powyżej 30 stopni. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem innych elementów, które mają ułatwić klientom podjęcie decyzji zakupowych.
Za sprawą prowadzonych cyklicznie badań wiemy, że w momencie rozpoczęcia planowania podróży wiele osób jeszcze nie ma obranego kierunku lub też dopasowuje go w zależności od okazji cenowej w danym okresie. Często zwyczajnie brakuje im również rzetelnych informacji o tym, co interesującego oferuje dane miasto czy region. Z myślą o takich osobach oddajemy to narzędzie, które dostarcza wskazówek i inspiracji na temat poszczególnych destynacji, a także umożliwia szybkie znalezienie i rezerwację najlepszych ofert podróży – podkreśla Inga Wawrzyniak-Gacek.
Na stronie „Okazje” znajdziemy też gotowe kolekcje ofert dopasowane do różnych wydarzeń i potrzeb. Poszukujący pomysłów na odpoczynek przed sezonem znajdą inspirację w kolekcji „Urlop w maju”, miłośnicy egzotycznych wyjazdów mogą odkrywać „Azjatycką wyprawę”, a zwolennicy mniej popularnych destynacji z pewnością docenią „Nieoczywiste kierunki latem". Istotnym elementem są tu również zdjęcia, które pokazują nie tylko te najbardziej znane atrakcje, miasta czy wyspy, ale również miejsca wskazane i polecane przez podróżników i społeczność eSky, w tym również pracowników.
Prace nad strefą „Okazje” wspólnie prowadziły wewnętrzne zespoły polskiej platformy podróży oraz agencja Uxeria. Firma odpowiadała za graficzne projektowanie strony, a także wspierała eSky.pl w zakresie działań UI i UX.
Mylące jest założenie, że użytkownik zawsze wie, gdzie chce pojechać. Za to na pewno wie, jak chce ten wyjazd przeżyć, ale to właśnie aspekt inspiracyjny portali podróżniczych jest piętą achillesową branży. Dlatego wraz z zespołem eSky zrobiliśmy duży nacisk na zrozumienie, co wpływa na decyzje wyjazdowe, jak ludzie wybierają kierunki dla krótkich city breaków, a jak dla planowanych z wyprzedzeniem wakacji. I postaraliśmy się umieścić te informacje w możliwie wygodny sposób – tłumaczy Igor Farafonow, CEO design studia Uxeria.
Strefa „Okazje” dostępna jest pod linkiem: https://www.esky.pl/okazje.