shutterstock 64056481 shutterstock 64056481

Kolejny etap ekspansji Grupy eSky

Grupa eSky – zaawansowany serwis internetowy do rezerwacji podróży – realizuje kolejny etap globalnej ekspansji. Zgodnie z przyjętą strategią operator rozpoczął działalność na nowych rynkach europejskich – w Niemczech, Austrii i Włoszech, oraz amerykańskich – w Chile, Argentynie i Meksyku.

Do końca 2019 roku Grupa eSky chce wejść do 25 nowych krajów i w sumie być obecna na ponad 60 światowych rynkach. Z szacunkowych planów Grupy wynika, że użytkownicy korzystający z oferty eSky w nowych krajach wygenerują ponad 15 proc. całkowitej liczby rezerwacji.

Branża turystyczna dynamicznie się rozwija. Według przewidywań analityków wskaźnik globalnego wzrostu tego sektora (CAGR) do 2022 roku wyniesie ok. 11,1 proc. Wartość całego rynku szacowana jest zatem na 1,1 biliona USD. Do głównych motorów napędzających biznes należą postępująca globalizacja, otwierające się granice, innowacje w branży transportowej oraz ekonomia współdzielenia, czyli zmiana postaw społecznych z „mieć” na „być”. Wolimy kolekcjonować przeżycia i doświadczenia, co sprzyja podróżowaniu. Jako globalny gracz oferujemy usługi podróżującym na całym świecie i – choć potrzeby użytkowników są bardzo zróżnicowane – widzimy, że chęć oraz konieczność podróżowania stale rosną. Oczywiście nie tylko my dostrzegamy potencjał rynkowy, dlatego turystyka to obecnie wysoce konkurencyjna branża – podkreśla Marius Turbatu, Global Expansion Director w Grupie eSky.

Grupa eSky jest obecna na blisko 40 światowych rynkach, a dzięki globalnym i regionalnym stronom internetowym (eSky.com, eDestinos.com) pozyskuje użytkowników ze wszystkich krajów i terytoriów zależnych na świecie. W kolejnych etapach rozwoju Grupa eSky planuje wejść na pozostałe rynki europejskie – w tym do krajów Europy Wschodniej, a także uważnie przygląda się nowym regionom, takim jak Afryka czy Azja-Pacyfik (APAC).

Europa i Ameryka Łacińska są dla nas kluczowymi regionami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez niektóre dojrzałe rynki w Europie Zachodniej — jak Wielka Brytania, Francja czy Hiszpania — do których weszliśmy w ubiegłym roku. Jednocześnie jesteśmy mile zaskoczeni obiecującymi wynikami w Grecji lub Peru. To dwa rynki o niższej konkurencji i dużym apetycie na podróże. Po ubiegłorocznym upadku Tripsty – greckiego operatora – na tym rynku powstała ciekawa dla nas przestrzeń, którą skutecznie zagospodarowujemy. Przewidujemy, że Europa Wschodnia będzie regionem z drugim co do wielkości wzrostem branży podróży online w ciągu najbliższych 4 lat. Dlatego skupiamy się na zaadresowaniu tutejszych rynków, ale przyglądamy się coraz uważniej także bardziej odległym rynkom RPA, Australii i Nowej Zelandii – dodaje Global Expansion Director w Grupie eSky.

Kontakt dla mediów

Zdobądź potrzebne informacje

image_processing20240902-9-gjtbc9.jpg
contact tel

Eugeniusz Triasun

Starszy Specjalista ds. PR

contact tel +48 781 010 873 contact mail eugeniusz.triasun@esky.com

image_processing20240905-9-vw2mjo.jpeg
contact tel

Deniz Rymkiewicz

Rzecznik prasowy

contact tel +48 600 319 818 contact mail deniz.rymkiewicz@esky.com