Kontakt dla mediów
Zdobądź potrzebne informacje
Kolejny etap współpracy pomiędzy firmami jest częścią długofalowej strategii Grupy eSky, która ma na celu rozwój oferty produktowej poprzez bezpośrednie pozyskiwanie oferty lotniczej od linii lotniczych. Wdrożenie protokołu NDC Finnair udostępnia klientom eSky dostęp do różnorodnej oferty taryf lotniczych, a także możliwość personalizacji podróży.
Zdaniem Międzynarodowego Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) technologia NDC umożliwia branży turystycznej zmianę sposobu sprzedaży produktów lotniczych poprzez rozwiązanie obecnych ograniczeń dystrybucji w branży, w tym zróżnicowanie produktów, dostęp do pełnej oferty lotniczych, a także płynnych doświadczeń zakupowych.
Jako akredytowany agent IATA stawiamy na rozwiązania przyszłości, które transformują branżę turystyczną. Nasza współpraca to kolejny krok w konsekwentnym wdrażaniu rozwiązań zorientowanych na kliencie. Finnair od zawsze inwestuje w nowoczesną technologię, a głębsza współpraca pomiędzy eSky i Finnair poprzez wdrożenie NDC to ważne wydarzenie, które wzmocni naszą pozycję na rynkach Skandynawskich oraz na całym świecie – mówi Paweł Szczepański, Product Development Director w Grupie eSky.
Większa elastyczność w zmianie rezerwacji, różnorodne opcje bagaży rejestrowanych, dostęp do innych usług linii lotniczej w atrakcyjnych cenach - to tylko kilka rozwiązań dla klientów, które wiążą się z wprowadzeniem NDC. Bezpośrednie połączenie z NDC Finnair zwiększa atrakcyjność oferty eSky zarówno dla klientów ze Skandynawii, jak i całego świata.
Cieszymy się z poszerzenia współpracy z Grupą eSky, która pomoże nam rozwijać i dostarczać klientom większy wybór i konkurencyjną ofertę produktową. Razem możemy zaoferować pasażerom możliwość dokładnej personalizacji podróży, a także zmodernizować sposób dystrybucji ofert pomiędzy liniami lotniczymi a innymi podmiotami rynku turystycznego - mówi Arūnas Skuja, General Manager Europe East and the Baltics w Finnair.