shutterstock 2513469685 shutterstock 2513469685

Grupa eSky rozpoczyna działalność na nowym kontynencie

Grupa eSky, po sukcesywnym debiucie w nowych krajach Afryki, rozpoczęła działalność na nowym kontynencie – w regionie APAC w Singapurze, Malezji i Hongkongu. Zgodnie z raportem Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC), w 2019 r. wartość branży Travel and Tourism w regionie Azji i Pacyfiku oscylowała na poziomie 2,97 mld dolarów PKB.

W 2020 roku, mimo panującej pandemii, Grupa eSky kontynuuje swoją strategię ekspansji zagranicznej, wkraczając na nowy kontynent – Azję. Do pierwszych azjatyckich rynków, gdzie zawita logo eSky, należą Singapur, Malezja oraz Hongkong. Łączna wartość branży turystycznej w tych krajach w 2019 r. wyniosła ponad 126 mld dolarów.

image processing20230505-3732800-19g5411

Pandemia udowodniła, że szeroka ekspozycja międzynarodowa jest kluczowa, szczególnie w okresie wszelkiego rodzaju kryzysów w branży turystycznej. Branża turystyczna w Singapurze i Malezji wygenerowała odpowiednio po 11 proc. krajowego PKB w 2019 roku. W obu krajach branża ta jest na 3. miejscu w rankingu najbardziej dochodowych pod względem PKB – mówi Łukasz Neska, wiceprezes Grupy eSky.

Warto zaznaczyć, że branża turystyczna w krajach azjatyckich po pandemii odradza się znacznie szybciej niż w innych regionach świata. Zgodnie z raportem McKinsey&Company, liczba miejsc w samolotach, czyli tzw. airline-seat capacity w Chinach stanem na czerwiec 2020 r. osiągnęła poziom z 2019 roku.

Nowe linie lotnicze w ofercie eSky

Nowe rynki w regionie APAC to także nowy kontent lotniczy, czyli dostęp do oferty linii lotniczych, które działają w określonym regionie. Wejście do Malezji, Singapuru i Hongkongu poprzedzone było nawiązaniem współpracą z lokalnymi dostawcami kontentu najpopularniejszych linii lotniczych w regionie.

Do oferty Grupy eSky dołączyły loty oferowane przez m.in. Cathay Pacific, Hongkong airlines, HK Express, China Airlines, Singapore Airlines oraz inne. Poszerzenie oferty linii lotniczych pozwoli Grupie eSky sprzedawać bilety nie tylko na najpopularniejsze trasy w tych krajach, tj. Hongkong-Tajpej, Hongkong-Bangkok, Hongkong-Singapur, Singapur-Kuala Lumpur, Singapur-Dżakarta, jak i na te bardziej egzotyczne, które rzadko są dostępne.

Poszerzenie oferty regionalnych linii lotniczych, które działają w krajach APAC pozwoli nam konkurować z tamtejszymi liderami rynku OTA. Naszą przewagą jest współpraca z liniami lotniczymi, która pozwala na oferowanie klientom najlepszych taryf i połączeń lotniczych, które często dostępne są jedynie na stronach przewoźników – zaznacza Łukasz Neska.

Kontakt dla mediów

Zdobądź potrzebne informacje

image_processing20240902-9-gjtbc9.jpg
contact tel

Eugeniusz Triasun

Starszy Specjalista ds. PR

contact tel +48 781 010 873 contact mail eugeniusz.triasun@esky.com

image_processing20240905-9-vw2mjo.jpeg
contact tel

Deniz Rymkiewicz

Rzecznik prasowy

contact tel +48 600 319 818 contact mail deniz.rymkiewicz@esky.com